6 Haziran 2010 Pazar

herkese iyi akşamlar....

uzun bir aradan sonra tekrar kendimde yazacak birşeyler paylaşacak gücü buldum...çok depresif bir  dönemden geçtim açıkcası hem kendi iç dünyamla  olan çatışmalarım hem çevremde olan çatışmalar beni çok yordu...10 günlük yıllık izin hakkım vardı bende düşündüm ve  bu sıkıntılı dönemimde bu iznin bana iyi geleceğini düşündüm. umarım kafamdaki çevremdeki tüm sorunlar bu zaman zarfı içerisinde çözülmüş olur ve bende hayırlısıyla işe başladığım zaman ilk  işe başladığım günkü  gibi murlu içimde  derin heyecanlarla işe geri dönerim...şu anlık tek düşündüğüm şey bu tatili en güzel şekilde değerlendirmek ....Tabi çocuk sesinden fırsat bulup dinlenebilirsem..:)

3 yorum:

gullesu dedi ki...

hadi bakalım inşallah sana iyi gelir bu tatil.görüşmek üzere

KİANA dedi ki...

Hangi birimizin sıkıntılı ve depresif günleri olmadıki. Bir bak sayfalarıma ne yapmışım bir aydan beri. Kocaman hiç..Aynen bende öyleyim.. Ama geçecek inşallah.. Çocuk sesleri de hiç eksik olmasın evimizden canım..İnşallah güzel bir tatil olur şu on gün. Sevgilerimle..

fatma dedi ki...

çok tşk ederim umarım iyi gelir :)

 

©2009 sihirli dünyam | by TNB