30 Nisan 2010 Cuma

Muhteşem doğayla iç içe yaşıyoruz demiştim ya işte bunun en güzel kanıtlarından birisi daha sevgili arkadaşım nihat'ın objektifinden güzel memleketim RİZE / İkizdere namı diğer içizdere :)



















bu gün tanıştım derya arkadaşıma daha yeni anlatmıştım dumanın gökyüzünden dağın yamaçlarına nasıl akıp gittiğini :)






bu doğa kadar temiz saftır benim insanım içindeki tüm sevgiyi tüm güzellikleri tıpkı bu doğa gibi dışına yansıtmıştır ....




bu resmi koymadan geçemicem herkesinde ismini duyduğu gibi muhteşem bir uzun göl manzarası ...
 

 ve tüm bu güzellikleri paylaşmama vesile olan arkadaşım Nihat YILMAZ  emeğine sağlık çok teşekkür ederim...

5 yorum:

gullesu dedi ki...

İçizdere daha nasıl anlatılır bilmem .Karadeniz'e yolu düşünenin mutlaka gelip görmesi gereken bir yer .

fatma dedi ki...

ewet canım :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Fatma,
albüme hosgeldiniz derken sizi klübe dahil ettim bu calismanizla.. etkinlik basligi altinda...

blogunuz yeni sanirim hayirli olsun..

klübe üye olmak ister misiniz..
blogunuzun isledigi konu dahilinde..

yazinizi dahil ettim ama kendiniz olmak istermisinizi sormak istedim..:)

fatma dedi ki...

tşk ederim : ) memnuniyetle

Adsız dedi ki...

iyi aksamlar fatma,

yine ben fotograflari ceken arkadasinizin blogu var mi?

bu güzel fotograflara yer vermek isterim klüp albüm ve dergide..

rumuz ilkyaz

 

©2009 sihirli dünyam | by TNB