4 Mayıs 2010 Salı

gizemler ülkesine yolculuk varrr..


  Aslını isterseniz çok güzel bir hafta sonuna başladım ama nedense bu gün kendimde çözümleyemediğim bir durgunluk var. yine dünyanın en kuytu köşesinde yalnız kalma duygularım tavan yapmış durumda ...hayattan çözümleyemedim sorunlardan böyle kaçabilcekmişim gibi geliyo ve kendimde malesef başkalarının sevmediği ama benim çok sevdiğim yanım bunu kalabalıkta bile yapmayı başarabiliyorum.hepimiz istemezmiyiz etrafımızdan karmaşadan bir an olsun uzaklaşmayı huzuru bulmayı işte şimdi bende böyle bir arayışın içindeyim... çözümlerinizi bekliyorum... sihirli dünyam

2 yorum:

Antipatik Yazar dedi ki...

Güzel bir sahil kentinde yaşıyorsun. Kafa dinlemek mi dedin? En iyisi uzaklaşıp sahile yakın bir yerde denizi izlemek ;)

fatma dedi ki...

haklısın ama insan kendisinide yanında götürünce orda tek güzel olan deniz kalıyo....

 

©2009 sihirli dünyam | by TNB