22 Mayıs 2010 Cumartesi

muhteşem rize bezi fretiko kursu


El emeği göz nuru olan bu iş tüm güzelliğiyle gözler önünde gerçekten çok güzel şeyler yapılıyor.Mutfak takımı.salon .yatakodası istediğiniz herşeyi yapabilirsiniz.Bunun yanında düz dokuyup üzerine boncuk kurdale nakışı bile yapabilirsiniz.













Bu güzelim ortüler bu tahta makinada tamamen el emeğiyle üretilen ürünlerdir.

Hazır desen örnekleri fazla olmamakla beraber genelde kızlarımız örnekleri kendileri oluşturuyor.






18 Mayıs kursun sergi günüydü bu güzellikleri bende sizinle paylaşmak istedim.İşte bu güzellikleri görmemizi sebep olan kursiyerler ve hocaları :)





 
 



 
 
 
 
 
Üzerinde kurdale nakışı .nakış işlemesininde bulunduğu bir kaç örnek :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Tepsi örtüsü panolar seccadeler yapılabiliyor.Hayal gücünüz ne kadar genişse o kadar çok ürün üretebiliyorsunuz bunun yanında tüm vucudunuzu çalıştırma imkanınızda oluyo.


İsteğe göre kıyafette yapabiliyorsunuz yazları çok rahat bir şekilde kullanılabilirsihirli dünyam






























3 yorum:

gullesu dedi ki...

harikaa

Unknown dedi ki...

merhaba fatma

rize bezi ürünlere bayıldım,benimde annem rizeli,hiç gitmedim ama sevdiğim bi yer ve çok sıcakkanlı insanlar var,annem güneysu kanbozlu blogunu yeni keşfettim,paylaşımların bol olsun,güzel manzaralar bekliyorum senden :)

fatma dedi ki...

tşk ederim : ) aslında elimde çok güzel resimler var var fırsat bulup bi paylaşabilsem çok güzel olcak : ) ama inşallah bundan sonra bolca ilgilencem : )

 

©2009 sihirli dünyam | by TNB