18 Mayıs 2010 Salı

HERKESE MERHABA

     Herşeyin güzel başlayıp güzel devam ettiği günler gelip geçmekte hayatta durduğumuz yerin aldığımız kararların ne denli önemli olduğunu anladığım günlerden biri...hayatta beklentileri çok olan birisiyim sanırım sevginin sınırsız paylaştıkça çoğalmasından yanayım ama malesef diyorum bazen insanlar beni çok yanıltıyor.Bu yüzdendir ki hep hayal kırıklıkları yaşıyorum.
Uzun zamandır yazamayışımın sebeplerinden biriside bu aslında ben birilerine kırılınca küsünce herşeyden uzaklaşmak hiçbirşey yapmak istemiyorum nedense...mutlaka benim gibi olan bir çok insan vardır : ) o yüzden kendimi yalnız görmüyorum aslında ama nedense bu durumlarda arayıp konuşabilcem hiç kimsem yok sanırım... :( biraz üzüntülüyüm aslında her ne kadar çevremde çok neşeli bir insan olduğum söylensede böyleyim aslın da .... böyle hissettim zamanlarda bana en iyi gelen şey aslında başımı kaldırıp çevreme  bakmak dünyanın ne kadar güzel olduğunu bu güzelim doğanın yaşanması gerektiği üzüntülerin sadece beni yorduğunu unutmam gerektiğini düşündüren bir cennette yaşıyorum aslında...Ama insanoğluyuz ya illada bir sorun bulcaz ya benimkide o hesap :)

0 yorum:

 

©2009 sihirli dünyam | by TNB